DRAMA TERAKHIR 2009

Tuesday, December 1, 2009

Rozita Che Wan

Rohayah Ibrahim memberi taklimat

Rohayah Ibrahim (EP Astro)

Saipul Bahari Othman (Pengarah)
Yusri Yusof - Executive Producer

Iris Yasmin

1. Drama terakhir saya untuk tahun 2009 ini akan memulakan shootingnya pada 5 Disember ini.
.
2. Drama genre semi komedi 13 episod untuk Astro OASIS ini telah beberapa kali ditukar tajuknya. Penerbitnya Layar Consult Sdn Bhd akhirnya telah mencadangkan AKU TERIMA NIKAHNYA sebagai tajuk dan dipersetujui oleh OASIS.

2. Antara pelakun yang terlibat memegang watak utamanya dalam drama arahan Saipul Bahari Othman ini ialah Rozita Che Wan, Iris Yasmin, Liza Abdullah dan Roslan Sallleh.

3. Satu sessi taklimat dan script reading telah diadakan di pejabat penerbitnya. Executive Producer dari Astro Rohayah Ibrahim turut hadir untuk memberi taklimat kepada para pelakun dan krew yang terlibat.

4. AKU TERIMA NIKAHYA adalah kisah seorang perempuan (Rozita Che Wan) yang takut untuk berkahwin walaupun dia diminati oleh ramai jejaka.

Comments

One response to “DRAMA TERAKHIR 2009”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Bila dah siap nanti, ana kena buat disclaim bahawa drama Aku Terima Nikahnya tiada kena mengena dengan buku Aku Terima Nikahnya, walaupun Layar Consult dan Galeri Ilmu berkait rapat. Kalau tak, 'jenuh' nak menangkis peluru tabur, nanti.

December 5, 2009 at 4:27 PM