ANTARA LAYANG-LAYANG & GOLF

Wednesday, December 16, 2009


1. Mungkin kerana tidak mampu untuk membeli kayu golf atau menjadi ahli mana-mana kelab golf, saya beralih kepada layang-layang untuk riadhah hujung minggu.
.
2. Saya selalu ditemani anak-anak berumur antara 4-10 tahun bermain layang-layang di LAKE VIEW yang terletak hanya 500 meter sahaja dari rumah saya di BTHO,Cheras Selangor.
.
3. Main layang-layang merupakan satu terapi untuk menghilangkan stress yang merupakan musuh utama kepada seorang penulis skrip sepenuh masa seperti saya. Cuma tidak glamour seperti main golf.
.

Comments

One response to “ANTARA LAYANG-LAYANG & GOLF”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Zaid Akhtar said...

kita serupa, sifu.
saya pun main layang2 dengan anak-anak setiap sore. tempatnya di pdg sekolah sendiri.

December 16, 2009 at 8:03 PM