SHOOTING DRAMA 'AKU TERIMA NIKAHNYA' DI GIANT 7.DIS 2009

Monday, December 7, 2009


1. Saya singgah ke lokasi AKU TERIMA NIKAHNYA hari ini di pasaraya GIANT di Kota Damansara jam 5.30 petang tadi untuk brief Rozita Che Wan, Ustaz Nabil dan isteriya tentang dialoq yang perlu mereka tuturkan seperti yang saya kehendaki dalam skrip.
.
2. Ustaz Nabil pengacara rancangan JEMPUTAN UMRAH di Oasis dan isterinya muncul hanya dalam satu scene secara chameo dalam drama saya itu.
.
3. Kesian pula saya pada isteri ustaz Nabil kerana dia kebetulan sakit kerongkong dan selalu terbatuk-batuk ketika mendengar taklimat saya. Harap dia dapat membawa wataknya dengan baik. Saya telah beredar lebih awal sebelum mereka mula shooting.
.
4. Ada beberapa lagi ikon OASIS yang akan muncuk dalam drama saya ini.

Comments

No response to “SHOOTING DRAMA 'AKU TERIMA NIKAHNYA' DI GIANT 7.DIS 2009”
Post a Comment | Post Comments (Atom)