BUKU SEBAGAI TEMAN KARIB

Friday, November 27, 2009

1. Sebagai seorang penulis yang telah melahirkan dua buku 'best seller' (Arqam The Untold Truth & Maunah The Naked Truth), saya sering menerima hadiah berupa buku dari para penerbit buku dan juga kenalan dari kalangan para penulis buku. Dicampur dengan koleksi buku yang saya beli, saya mempunyai puluhan koleksi buku untuk dibaca dalam tempoh setahun. Saya juga sering menerima hadiah buku apabila menerima undangan ceramah dari JAKIM, Jabatan Agama Negeri-Negeri dan KDN.
.
2. Tapi tahun 2009 adalah tahun di mana saya paling kurang membaca akibat dari kesibukan menulis skrip drama yang tidak putus-putus sejak Feb 2009 lagi.
.
3. Hanya bulan November ini sahaja saya punya sedikit masa lapang dan kini terpaksa menghabiskan masa membaca puluhan tajuk buku yang ada dalam simpanan saya.
.
4. Saya akan senaraikan dari semasa ke semasa buku-buku yang telah saya baca. Antara yang telah saya baca untuk November ini adalah seperti berikut:
.

Comments

No response to “BUKU SEBAGAI TEMAN KARIB”
Post a Comment | Post Comments (Atom)