SALAM.FM

Saturday, October 24, 2009

1. Kelmarin saya telah dijemput oleh SALAM.FM ke conti Radio ASYIK.FM untuk satu bual bicara secara LIVE mengenai drama-drama yang pernah saya hasilkan. Ini kali ke empat saya dijemput untuk bual bicara di conti radio. Sebelum ini di Klasik.fm (dua kali) dan Radio Jakim.
.
2. Menurut DJnya Puan Norlida ini kali pertama Salam.fm menjemput penggiat seni belakang tabir (penulis skrip drama) untuk rancangannya yang ke udara pada setiap awal pagi dari 00.15 am hingga 01.00am. Sebelum ini katanya hanya artis-artis sahaja yang dijemput.
.
3. Mulanya saya agak meragui pada awal pagi seperti itu akan ada pemanggil yang akan menalipon Salam.fm menanyakan soalan. Tapi jangkaan saya meleset apabila sepanjang bual bicara tersebut DJnya hanya sempat memutarkan dua buah lagu sahaja. Banyak panggilan yang masuk untuk bertanya soalan pada saya. Malah banyak juga panggilan yang tidak dapat dilayan kerana kesuntukan masa.
.
4. Alhamdulillah hampir semua pemanggil menyatakan mereka ada menonton drama saya MENCARI NUR KHADIJAH (Drama Terbaik Anugerah AMIN ke 2) dan IHSAN (Drama Terbaik Anugerah AMIN ke3).
.
5. Kepada mereka semua, saya mengucapkan terima kasih kerana telah menyokong saya. Moga ini menjadi peransang dan dorongan pada saya untuk terus berkarya dan melahirkan yang terbaik di masa-masa akan datang.
.

Comments

No response to “SALAM.FM”
Post a Comment | Post Comments (Atom)