TEMPAT JATUH LAGIKAN DI KENANG

Wednesday, September 30, 2009

Azlina Din (kiri) dan Ida Rahayu (kanan)

1. Hari ini 30 Sept Eurofine Sdn Bhd telah mengadakan Rumah Terbuka Sempena Aidil Fitri. Seperti mana biasa ianya diadakan di Ballroom Armada Hotel Peatling Jaya.
.
2. Dalam kesempatan itu saya sempat bertemu dengan Ida Rahayu dan Azlina Din atau lebih di kenali dengan panggilan A.Z.
.
3. A.Z adalah orang pertama mengajar saya menulis skrip. Saya banyak terhutang budi dengannya. A.Z yang juga merupakan orang kuat Eurofine pernah memenangi hadiah Penulis Skrip terbaik dalam Anugerah Seri Angkasa yang dianjurkan oleh RTM.
.
4. Eurofine juga telah menjadi penerbit pertama yang telah menerbitkan drama saya 'KELIRU'.
.
5. Terima kasih saya pada Ida Rahayu dan A.Z. Jasa mu tetap ku kenang.


Rumah Terbuka Eurofine sempena Aidil Fitri di ballroom, Armada Hotel, PJ

Comments

No response to “TEMPAT JATUH LAGIKAN DI KENANG”
Post a Comment | Post Comments (Atom)