ANUGERAH AMIN KALI KE-3

Thursday, September 10, 2009

.
1. Anugerah Media Islam Negara (AMIN) Kali Ke -3 akan di adakan pada 7.Oktober 2009. Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak dijadual akan hadir menyampaikan hadiah pada majlis tersebut. RTM seperti biasa akan menyiarkan anugerah tersebut secara langsung.
.
2. Beberapa tajuk drama saya telah dicalonkan untuk merebut beberapa kategori yang dipertandingkan.
.
3. Tahun lepas pada anugerah yang sama, drama saya MENCARI NUR KHADIJAH dan MUJAHADAH telah memenangi kategori lakon layar terbaik, pelakon lelaki terbaik, pelakon wanita terbaik dan penerbit terbaik.


4. Tahun ini saya mengharapkan drama saya akan sekali lagi terpilih untuk memenangi beberapa kategori yang di pertandingkan.
.

5. Hope for the best, prepare for the worst.
.
6. Doakan saya.

Comments

No response to “ANUGERAH AMIN KALI KE-3”
Post a Comment | Post Comments (Atom)