UMRAH KALI KE DUA

Wednesday, June 17, 2009

Zabidi Mohamed menerima tropi kemenangan dari Senator Datuk Jins Shamsudin

Penerima tropi Penerbit/Pengarah Drama Terbaik (Erma Fatimah), Pelakun Drama Lelaki Terbaik (Razali Hussein) dalam drama MENCARI NUR KHADIJAH dan Eja sebagai Pelakun Drama Wanita Terbaik dalam drama MUJAHADAH.


1. Alhamdulillah saya direzekikan Allah dapat mengerjakan umrah kali kedua pada esok, 19hb Jun - 3 Julai 2009 ini. Cuma kali ini saya pergi bersama isteri.

2. Umrah pertama saya adalah pada April 2006 ketika mengikuti rombongan Layar Consult Sdn Bhd yang ketika itu membuat pengembaran CINTA MADINAH 2 dibawah arahan Jailani Yusuf. Drama saya yang diilhamkan oleh Aliah Sijari dan Haji Abu Hassan Murad, MENCARI NUR KHADIJAH juga melakukan pengembaran pada masa sama tapi dibawah pengarahan Erma Fatimah. Mungkin berkat bumi bertuah, drama MENCARI NUR KHADIJAH telah dinobatkan untuk menang beberapa kategori dalam ANUGERAH MEDIA ISLAM NATIONAL 2008 (AMIN). Drama tersebut telah memenangi kategori skrip terbaik, penerbit/pengarah terbaik dan Pelakun Drama Lelaki Terbaik.

3. Dalam anugerah yang sama pelakun Eja telah memenangi kategori Pelakun Drama Wanita terbaik dalam drama MUJAHADAH di mana saya juga adalah penulis skripnya. Moga umrah saya kali ini dianugerahkan dengan umrah mabrurrah. Amin.


Comments

No response to “UMRAH KALI KE DUA”
Post a Comment | Post Comments (Atom)