PERTEMUAN PARA PENULIS SKRIP 21 FEB 2010

Monday, February 8, 2010

1. 21.Feb 2010 jam 3.00 petang bertempat di Auditorium Mini P. Ramlee Finas satu pertemuan antara warga penulis skrip akan diadakan.
.
2. Pertemuan yang diusahakan oleh beberapa penulis skrip ini adalah bagi membincangkan nasib serta masa depan profession penulisan skrip yang sekarang ini sedang dirundung malang.
.
3. Saya menyokong usaha ini yang diharap dapat mempertemukan semua penulis skrip samada yang berdaftar atau tidak dengan SWAM.
.
4. Presiden SWAM, En Ismail Ahmad sendiri menyetujui pertemuan ini dengan mengharap idea-idea baru dan bernas dapat di kemukakan bagi 'memperkasa' dan memertabatkan' profession penulisan skrip ini.
.
5. Saya mengharapkan pertemuan ini bukan satu pertemuan untuk mencari slah silap siapa atau kenapa tak buat itu dan kenapa tak buat ini. Tapi mencari 'apa' yang patut dilakukan pada masa mendatang agar nasib para penulis skrip lebih terbela dan terhindar dari 'kerakusan' para penerbit samada drama atau filem.
.
6. Saya sendiri akan hadir untuk melontarkan satu dua idea bagi 'memperkasa' dan 'memartabat' profession penulisan skrip tanahair.
.
7. Setakat ini saya dimaklumkan terdapat 51 penlis skrip telah menyatakan kesediaan untuk hadir. Saya menyeru agar semua penulis skrip dapat hadir untuk sama-sama memberi cadangan bagi kepentingan bersama

Comments

One response to “PERTEMUAN PARA PENULIS SKRIP 21 FEB 2010”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Salam,

Lokasi pertemuan telah ditukar ke WISMA BERNAMA, off Jalan Tun Razak. Disebabkan oleh bertembung dengan Hari Finas.

Harap Maklum.

Maklumat lanjut dalam :

http://www.tangisanbulanmadu.blogspot.com

February 13, 2010 at 6:53 PM