ANUGERAH SKRIN TV3 2012

Saturday, November 17, 2012

Makbul-Maharani-Maqam



1.Tiga drama saya MAKBUL (TV1), MAHARANI (TV2) dan MAQAM (TV AL HIJRAH) telah tercalon mewakili channel masing-masing ke Anugerah Skrin TV3 2012 pada 9. November baru-baru ini. Kesemuanya dalam kategori yang sama iaitu Drama Berantai Terbaik.

2. Alhamdulillah MAKBUL telah tersenarai antara Top 5 pencalonan terakhir.

3. Walaupun tidak menang tropi tapi saya bersyukur dan bangga MAKBUL telah tercalon sebagai antara Top 5 kategori Drama Berantai Terbaik.

4. Saya percaya MAKBUL sudah begitu kuat berada dalam hati pada khalayak penontonnya. Pada mereka semua saya mengucapkan terima kasih.



5. InsyaAllah saya kini sedang menulis untuk menghasilkan novel MAKBUL yang saya targat akan terbit pada sekitar Jun 2013.

Comments

No response to “ANUGERAH SKRIN TV3 2012”
Post a Comment | Post Comments (Atom)