GAMBAR2 DI LOKASI "KABUS DI BALIK BAYU"

Wednesday, October 14, 2009

1. Drama saya KABUS DI BALIK BAYU untuk RTM baru saja selesai pengembaraan pada sabtu lepas.
.
2. Hanya Felix (AF) sahaja dapat ikut serta dalam drama ini. Marsha (AF) dan Julia Ziegler tidak dapat ikut serta kerana sudah mempunyai komitment lain. Tempat mereka telah diambil oleh Anjali seorang pendatang baru berketurunan inggeris yang pertama kali berlakun dalam drama dan Nabilah Dally salah seorang peserta program Pilih Kasih yang dianjurkan RTM dalam mencari bakat-bakat baru yang dibimbing oleh pelakun tersohor Rosham Nor. Ini juga pengalaman pertama Nabilah berlakun dalam sebuah drama.
.
3. Kecuali saya sebagai penulis skripnya, semua tenaga kerja produksi drama ini mengguna pakai tenaga anak tempatan Sabah.
.
4. Pengarah yang juga penerbitnya Sdr Norsahar kerap menalipon saya sepanjang tempoh pengembaraan untuk memberitahu saya perkembangan dan memaklumkan pada saya dialoq dan babak yang terpaksa di tokok tambah mengikut kesesuaian lokasi dan keadaan setempat. Saya senang bekerja dengan Pengarah dan Penerbit seperti ini.
.










Comments

No response to “GAMBAR2 DI LOKASI "KABUS DI BALIK BAYU"”
Post a Comment | Post Comments (Atom)