LAGU TEMA SOOD, CHEE YONG & RAKAN-RAKAN

Saturday, October 23, 2010

Salah satu babak dalam drama Sood, Chee Yong & Rakan-rakan

1. Ramai yang bertanya pada saya siapa sebenarnya yang menyanyikan lagu tema dalam drama bersiri saya SOOD, CHEE YONG & RAKAN-RAKAN dan apa judul lagu tersebut.

2. Saya telah bertanya pada penerbitnya Puan Nora Hendon dari NHF PRODUCTIONS SDN BHD tapi dia sendiri pun tidak tahu siapa penyanyinya dan apa judul lagu tersebut.

3. Menurut Puan Nora Hendon dia telah memperolehi lagu tersebut dari seorang pelajar UiTM lama dahulu sebelum drama tersebut diterbitkan lagi. Cuma semasa editing drama tersebut dia tiba-tiba teringat mengenai lagu itu yang dirasakan amat sesuai dengan genre komedi drama berkenaan.

4. Menurut Puan Nora Hendon lagi dia sendiri pun tidak ingat siapa pelajar UiTM tersebut dan berharap sesiapa yang dapat membuktikan dirinya sebagai pencipta dan pemegang hakcipta lagu tersebut dapat menghubunginya agar saguhati yang berpatutan dapat diberikan atas penggunaan lagu tersebut sebagai lagu tema drama berkenaan.

Comments

One response to “LAGU TEMA SOOD, CHEE YONG & RAKAN-RAKAN”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

Anonymous said...

tuan,
kalau x keberatan boleh x saye dapatkan lagu tema crite tersebut?suke btol la dengan lirik2nye,kalau ade tlg emailkan kepada saye: shekin12@yahoo.com

terima kasih.

November 2, 2010 at 6:01 PM